ІНФОРМАТИКА, 10 клас (викладач: Прозорова К. М.)

РОЗДІЛ 1. МОВА ПРОГРАМУВАННЯ ТА СТРУКТУРИ ДАНИХ

1. Структура і способи виконання проектів мовою Python

1.1. Класифікація і складові мов програмування ст.4

1.2. Призначення і склад середовища програмування ст.8

1.3. Основні можливості мови Python і структура проекту ст.11

1.4. Режими виконання програмного коду в середовищі IDLE ст.13

2. Оператори, вирази і засоби опрацювання чисел

2.1. Основні елементи мови Python ст.19

2.2. Поняття про перетворення типів даних ст.22

2.3. Оператори і вирази ст.24

2.4. Модулі, функції і методи для опрацювання числових даних ст.28

3. Реалізація базових алгоритмічних конструкцій

3.1. Реалізація алгоритмів із розгалуженням ст.30

3.2. Вкладені оператори умовного переходу ст.33

3.3. Реалізація циклічних алгоритмів ст.37

4. Вбудовані типи даних та їх опрацювання

4.1. Списки, стеки, черги ст.44

4.2. Кортежі, діапазони, множини ст.52

4.3. Словники. Функції, операції і методи опрацювання словників ст.54

4.4. Масиви ст.57

4.5. Вказівники ст.61

5. Функції користувача та модулі мови Python

5.1. Функції ст.62

5.2. Рекурсивні функції ст.70

5.3. Модулі ст.74

6. Класи, об’єкти, наслідування

6.1. Елементи теорії об’єктно-орієнтованого програмування (ООП) ст.77

6.2. Створення класів і об’єктів ст.79

6.3. Конструктор класу ст.83

6.4. Наслідування ст.87

7. Поліморфізм, перевизначення методів, модулі користувача

7.1. Поліморфізм ст.91

7.2. Перевизначення та розширення можливостей методів ст.95

7.3. Композиційний підхід в ООП мовою Python ст.100

7.4. Створення та використання модулів користувача ст.102

7.5. Опрацювання виняткових ситуацій ст.105

8. Основи графічного інтерфейсу користувача

8.1. Загальний порядок створення графічного інтерфейсу ст.110

8.2. Графічні об’єкти і їх властивості ст.114

8.3. Опрацювання подій ст.121

8.4. Меню ст.124

8.5. Діалогові вікна ст.127

8.6. Графічні примітиви об’єкта Canvas ст.131

РОЗДІЛ 2. СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

2.1. Сучасні інформаційні технології та системи. Людина в інформаційному суспільстві ст.135

2.2. Навчання в Інтернеті ст.138

2.3. Професії майбутнього: аналіз тенденцій на ринку праці ст.140

2.4. Системи електронного врядування ст.144

2.5. Поняття про штучний інтелект ст.148

2.6. Інформаційна безпека. Керування ризиками в інформаційних системах ст.150

РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ І ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ДАНИХ

3.1. Комп’ютерне моделювання об’єктів і процесів. Електронні таблиці ст.153

3.2. Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач із різних предметних галузей засобами інформаційних технологій ст.155

3.3. Матричні операції. Розв’язування систем лінійних рівнянь ст.160

3.4. Основи статистичного аналізу даних. Ряди даних. Кореляційний аналіз даних ст.164

3.5. Обчислення основних статистичних характеристик вибірки засобами електронного процесора ст.167

3.6. Візуалізація рядів і трендів даних. Інфографіка ст.171

3.7. Розв’язування задач із різних предметних галузей. Табличний процесор як засіб для фінансових розрахунків ст.177

3.8. Електронна таблиця як засіб подання відомостей про однотипні об’єкти. Операції з однотабличною базою даних ст.180

РОЗДІЛ 4. ЕЛЕКТРОННІ ПУБЛІКАЦІЇ

4.1. Багатосторінкові текстові документи. Налаштування параметрів сторінок документа. Розділи ст.184

4.2. Колонтитули ст.187

4.3. Схема документа ст.191

4.4. Використання полів злиття ст.193

4.5. Комп’ютерні публікації. Видавничі системи. Електронні книги ст.197

РОЗДІЛ 5. ГРАФІКА. МУЛЬТИМЕДІА

5.1. Комп’ютерна графіка та сучасні напрями її використання. Види комп’ютерної графіки ст.202

5.2. Моделі відображення кольору ст.205

5.3. Формати графічних файлів ст.207

5.4. Створення векторних ілюстрацій в офісних програмних засобах ст.209

5.5. Векторний графічний редактор Inkscape. Інтерфейс редактора ст.212

5.6. Інструменти векторного редактора Inkscape та їх налаштування ст.214

5.7. Колір в Inkscape. Фарбування градієнтом ст.217

5.8. Складені векторні зображення в Inkscape ст.219

5.9. Опрацювання тексту в Inkscape ст.222

5.10. Художні ефекти в Inkscape ст.223

5.11. Растровий редактор GIMP ст.226

5.12. Інструменти малювання в GIMP та їх налаштування ст.228

5.13. Інструменти виділення в GIMP та їх налаштування ст.230

5.14. Шари. Створення шарів ст.232

5.15. Редагування зображень у GIMP ст.234

5.16. Канали. Корекція кольору й тону ст.237

5.17. Коригування зображення. Інструменти ретушування в GIMP ст.240

5.18. Фільтри. Інструмент Текст ст.242

5.19. Комп’ютерна анімація ст.244

5.20. Макетування та верстка графічного документа. Макетування для Веб ст.247

Комп’ютерний словник ст.251

Алфавітний покажчик ст.253

ПІДРУЧНИК

«Інформатика (профільний рівень)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти Руденко В. Д., Речич Н. В., Потієнко В. О.

ВИКЛАДАЧ


Прозорова Катерина Михайлівна

вчитель інформатики

0 0 голос
Рейтинг статті
Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x
Вчителі
Групи